BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 17 Oktober 2012

Pendam....



PENDAM - SHAHIR

Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta

P/S:

Inilah apa yang sedang terjadi pada diriku.
Bukan sekali dua tapi berkali-kali.
Mungkin aku ini hanya di ciptakan hanya sebagai pemendam.
Bilaku sedari semuanya sudah terlambat.

-Ku akhiri entry ini dgn sebuah nukilan khas buatmu-

"Telah ku pendam sekian lama.
Rasa cintaku terhadap dirinya.
Namun ia tidak terucap dengan kata2.
Kini baru ku sedar bahawa.
Semua rasa itu hanyalah sia-sia.
Semoga kamu berbahagia.
Bersama insan yg di cinta."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan