BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, 13 Mei 2010

Study ku . . . .

Well , cmner nk menggambarkn situasi nya ek ??? Hmm . . . .

Kira OK lh gk study music kt UiTM Shah Alam ni . Kebanyakkan Subjek2 nya pun , leh " Makan " abz . Final Exam semua dh lepas . Harap2nya , dpt lh anugerah dekan this sem . Dpt 4 flat tu , kira bonus lh . Tk byk yg aku harapkan . Hehehe . :P

Note :- Carry Mark For =

MUF101 - Theory Of Music = 57.2/60 ( Dpt 3rd place dari 25 org , bg kelas MU1101A , di belakang Deehan & Miyeko )

MUF102 - Aural Skills = 56/60 ( Dpt 2nd place dari 25 org , bg kelas MU1101A , di belakang Miyeko )

P/S : Aku dh cuba wat yg terbaik & ini lh hasilnya . Aku akan cuba utk lebih bersungguh2 memajukan diri dlm pelajaran utk next sem . :))

Utk next sem , aku ambik Basic Harmony sbg subjek elektif aku . Dgr cite nya , payah gak lh subjek ni . Byk menyentuh benda yg aku tk tau . Contoh :-Ebm7 , FMaj7 n etc . . . . @_@"

Mmg pening kalau tk belajar . So , sbg langkah awal sebelum masuk kelas , aku kena baca dulu psl basic harmony ni sepanjang cuti ni , fahamkn dulu semuanya . N after tht , bila aku dh faham , leh lah aku strt ajar dak2 yang tk fhm ngn subjek ni nnti . Leh lah aku wat kebaikan , walaupun tk seberapa besar kebaikan yg aku wat tu . huhu . :))

P/S : En.Zaki d bg sikit ilmu & suruh aku download file harmony 1 , 2 , 3 , 4 by Berklee Music & baca buku tu . Sekali imbas je baca , pergh @_@" berpinar mata ni . huhu . Hampir separuh buku tu aku tk fhm . Mmg pasni , aku akan ngadap buku tu je lh dlm laptop ni . huhu . Tp , pape pun , thx En.Zaki psl bgtau semua ni . <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan